Face yourself! - learning progress and shame in different approaches of video feedback: a comparative study

DSpace Repositorium (Manakin basiert)

Face yourself! - learning progress and shame in different approaches of video feedback: a comparative study

Autor(en): Herrmann-Werner, Anne; Loda, Teresa; Erschens, Rebecca; Schneider, Priska; Junne, Florian; Gilligan, Conor; Teufel, Martin; Zipfel, Stephan; Keifenheim, Katharina E.
Tübinger Autor(en):
Herrmann-Werner, Anne
Festl-Wietek, Teresa
Erschens, Rebecca
Schneider, Priska
Junne, Florian
Zipfel, Stephan
Keifenheim, Katharina Eva
Erschienen in: Bmc Medical Education (2019), Bd. 19, Article 88
Verlagsangabe: Bmc
Sprache: Englisch
Referenz zum Volltext: http://dx.doi.org/10.1186/s12909-019-1519-9
ISSN: 1472-6920
DDC-Klassifikation: 370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Dokumentart: Wissenschaftlicher Artikel
Zur Langanzeige

Das Dokument erscheint in: