A well-rounded view: Using an interpersonal approach to predict achievement by academic self-concept and peer ratings of competence

DSpace Repositorium (Manakin basiert)

A well-rounded view: Using an interpersonal approach to predict achievement by academic self-concept and peer ratings of competence

Autor(en): Loesch, Thomas; Luedtke, Oliver; Robitzsch, Alexander; Kelava, Augustin; Nagengast, Benjamin; Trautwein, Ulrich
Tübinger Autor(en):
Lösch, Thomas
Kelava, Augustin
Nagengast, Benjamin
Trautwein, Ulrich
Erschienen in: Contemporary Educational Psychology (2017), Bd. 51, S. 198-208
Verlagsangabe: Academic Press Inc Elsevier Science
Sprache: Englisch
Referenz zum Volltext: http://dx.doi.org/10.1016/j.cedpsych.2017.07.003
ISSN: 1090-2384
DDC-Klassifikation: 150 - Psychologie
Dokumentart: Wissenschaftlicher Artikel
Zur Langanzeige

Das Dokument erscheint in: